Vad har du lärt dig idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21965
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by MsTibbs »

Att jag måste tänka bredare
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18640
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Krokus »

Min pappa gillar inte min konst. Fast egentligen visste jag det redan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1776
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Inwatto »

Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12694
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by zoegas »

Inwatto wrote: 20 Apr 2024, 21:25 Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...
Du kan köpa dig en livvakt.

Image
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1776
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Inwatto »

He he, zoegas, det hade varit nåt! Gal Gadot är fullt upptagen med att föda barn om jag förstått saken rätt, men man kan ju drömma...
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Zoidar »

Inwatto wrote: 20 Apr 2024, 22:05 He he, zoegas, det hade varit nåt! Gal Gadot är fullt upptagen med att föda barn om jag förstått saken rätt, men man kan ju drömma...
Hon är nog inte lika snygg i verkligheten som på film.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37013
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Geta »

Surt sa räven om rönnbären.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Zoidar »

Sen har hon nog inga superkrafter i verkligheten heller.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1776
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Inwatto »

Zoidar wrote: 21 Apr 2024, 09:58 Sen har hon nog inga superkrafter i verkligheten heller.
Hon har varit instruktör i 2 år i Israels armé som kondition/stridsberedskap så nog kan hon vara livvakt åt mig. Jag tycker hon duger! :D
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Zoidar »

Inwatto wrote: 21 Apr 2024, 10:12
Hon har varit instruktör i 2 år i Israels armé som kondition/stridsberedskap så nog kan hon vara livvakt åt mig. Jag tycker hon duger! :D
Ok hon får duga! :D
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37013
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Geta »

:lol:
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58397
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by Nissegossen »

Inwatto wrote: 20 Apr 2024, 21:25 Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...
Betalartikel på Aftonbladet, talar om vilka nummer man får säker vinst på, då en matematiker räknat ut det, du får bli medlem på Aftonbladet för att vara garanterat vinstrik. Nu inte den artikeln, men väl en annan från Aftonbladet https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... 1-miljoner
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply