Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23268
Joined: 10 May 2021, 16:12

Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Post by Zoidar »

På torsdag är det sista gången jag träffar psyksystern jag haft i flera år. Hon ska gå i pension. Jag ska be om att få en ny syster. När jag inte har psykolog vill jag ha månatliga samtal med sjuksyrran.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36955
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Post by Geta »

Erfarna psykiatrisjuksköterskor går bra att tala med.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23268
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Post by Zoidar »

Geta wrote: 21 Aug 2023, 20:17 Erfarna psykiatrisjuksköterskor går bra att tala med.
Ja, det tycker jag med.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Post by Fantasio »

Du ska inte behöva lämnas vind för våg. Hoppas du får en ny person som kan stötta dig. En sjuksköterska alltså.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23268
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Sista besök hos psyksyrran på torsdag

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 21 Aug 2023, 21:44 Du ska inte behöva lämnas vind för våg. Hoppas du får en ny person som kan stötta dig. En sjuksköterska alltså.
Ja, det tror jag löser sig.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply