Följare

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4315
Joined: 14 May 2021, 15:36

Följare

Post by yrväder »

Har ni följare på Instagram, jag förstår inte varför det finns de som vill följa mig är ni bekväma med det jag förstår bara inte varför.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25632
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Följare

Post by Leakim97 »

De kanske är Nyfiken i en strut, om det är så det heter
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38310
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Följare

Post by memphis »

Jag har inte Instagram. Tycker inte att det är så kul med sociala medier i längden. Dessutom som du säger, man får konstiga personer som följer en.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4315
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Följare

Post by yrväder »

Det är mest män i blandade åldrar nån kvinnor och ibland ber de att få skicka meddelande. Jag svarar inte.
Sist jag blev vän med en jag inte kände han var inte från Sverige utan från USA och då tänkte att han kunde glida in utan att jag skulle behöva ha någon större kontakt med han.
Han är borttagen han var skum sa en närstående till mig så jag har bara vänner jag känner. Lägger inte till okända.inte många grupper jag kan ha för många grupper blir lite kaos .

Jag är ändå snart 60 i januari
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60672
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Följare

Post by Nissegossen »

Passa på att få tag i en yngre man, för i min ålder är det svårt att få stånd.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4315
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Följare

Post by yrväder »

Har sagt upp de båda 2. Sen ska jag se till att komma ifrån den här jävla kommunen.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5459
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Följare

Post by Koi »

Jag har en öppen sida på instagram dr jag lägger mina tavlor. Har en del följare. Länkat till min hemsida. Det är ytterst sällan nån skriver till mig på instagram. Det är mest andra konstnärligs kontakter och några vänner. 66 följare har jag. Känner typ 20 av dem. Följer 37 personer.

Har en privat också. Men skriver eller lägger aldrig ut nåt där.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4315
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Följare

Post by yrväder »

Jag har inget kvar nu och vill inte ha.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19215
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Följare

Post by Krokus »

På mitt Instagramkonto är det främst hästtjejer som följer mig. På Facebook däremot har jag en (1) följare. Men jag vet inte vem. Det går inte att ta reda på. Men jag lägger inte ut något offentligt på Facebook. Vet inte varför någon som inte känner mig, vill följa på Facebook? Skulle gissa på att det är väldigt ointressant.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8633
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Följare

Post by wasp »

Hade Instagram 2012 - 2013, men kollade häromdagen via datorn och då har jag en följare?? Är ju 10 år sedan!
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60672
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Följare

Post by Nissegossen »

wasp wrote: 08 Nov 2023, 04:25 Hade Instagram 2012 - 2013, men kollade häromdagen via datorn och då har jag en följare?? Är ju 10 år sedan!
Säpo?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Kloppe
Berylliummedlem
Posts: 2676
Joined: 31 May 2021, 18:18

Re: Följare

Post by Kloppe »

Har följare på Instagram. Förra året chattade jag lite med vad jag trodde var en kvinna. Jag förstod ganska snart att det var ett fejkkonto (förmodligen en man). "Hon" kom från USA. Enligt "henne" var hon på tillfälligt besök i sydeuropa. Efter flera veckor kontaktade hon mig igen och ville att vi skulle träffas. Jag svarade inte och efter ett tag stängdes personens konto.
Post Reply