Admin1 från förra Viska?

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

I fredens tecken

Admin1 från förra Viska?

Post by I fredens tecken »

Är det någon som har kontakt med Admin1 ifrån första Viska? Jag har slutat tjafsa i mitt liv. Jag har förändras. Önskar om vi kunde sluta fred och få tillgång till gamla viska igen. Så Geta, Nissegossen, Cosmos och sist men inte minst Krokus. Vad säger ni? Vi måste komma överens om vi ska ha en minsta chans att få tillbaka gamla Viska. Om det ens finns någon chans.

Jag kollar om det även finns en chans till försoning. Jag har börjat gå hos psykolog och lagt alla korten på bordet och det har hjälpt. Jag har slutat tjafsa med allt och alla. Jag är inte lika paranoid och aggressiv. Min omgivning har även noterat det så jag har fått bekräftelse.

Jag vill verkligen försonas och att vi får tillbaka gamla Viska. Jag hoppas på att vi tillsammans med ett sändebud kontaktar Admin1 från gamla Viska.

Så vad säger ni?
Dadgostgar

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Dadgostgar »

Vem är du då?
Vad hette du på förra Viska?

Vad gjorde du på förra viska?

Vad har du själv gjort det senaste?
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37242
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Geta »

Har kontaktat Admin1. Han tänker inte starta upp Viska.se igen.
Han hälsar att det inte var på grund av Pimed att han stängde sajten.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13286
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by amandara »

Vi lever med viska3.1 och det är superbra. Härifrån och in i framtiden. Det är en ynnest att Richard har kraft, mod och energi att föra stafettpinnen vidare. Dessutom FINNS DET ORDNINGSREGLER.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37000
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by memphis »

Tycker att detta forum funkar lika bra som det gamla forumet. Det enda som saknas är chattlådan. Det var kul att kunna chatta. Men som sagt, detta forum funkar fantastiskt bra.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18742
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Krokus »

Det var säkert pga mig som Admin1 stängde ner Viska 1. Jag skrev om medberoende. Jag vägrar vara medberoende igen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37242
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Geta »

Viska.se hade blivit alldeles för stort och segt. Därför tror jag att Admin1
stängde ner. Sedan ville han prova på något annat. Jag har inte någon
aning om vad han håller på med.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Pimed

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Pimed »

Geta wrote: 24 Jun 2021, 10:17 Har kontaktat Admin1. Han tänker inte starta upp Viska.se igen.
Han hälsar att det inte var på grund av Pimed att han stängde sajten.
Jo det var pga bråken mellan bland annat dig och mej (pimed) som han stängde ned Viska. Men han ville att jag skulle inte få skulden därför kom han med en lögn. Iaf vad jag har hört från honom.
amandara wrote: 24 Jun 2021, 14:06 Vi lever med viska3.1 och det är superbra. Härifrån och in i framtiden. Det är en ynnest att Richard har kraft, mod och energi att föra stafettpinnen vidare. Dessutom FINNS DET ORDNINGSREGLER.
fint att höra att du mår så bra och att det nya viska är bättre.



memphis wrote: 24 Jun 2021, 14:14 Tycker att detta forum funkar lika bra som det gamla forumet. Det enda som saknas är chattlådan. Det var kul att kunna chatta. Men som sagt, detta forum funkar fantastiskt bra.
fint att höra Memphis att du trivs här. Men alla är inte här av medlemmar. Dessutom saknar jag nyhetsbrevet och hänt i veckan med Geta.


Krokus wrote: 24 Jun 2021, 18:28 Det var säkert pga mig som Admin1 stängde ner Viska 1. Jag skrev om medberoende. Jag vägrar vara medberoende igen.
nej det var inte pga dig att han stängde ned gamla viska. Du behöver inte fundera på det mera. Ingen har heller krävt att du ska vara medberoende.


Geta wrote: 24 Jun 2021, 18:33 Viska.se hade blivit alldeles för stort och segt. Därför tror jag att Admin1
stängde ner. Sedan ville han prova på något annat. Jag har inte någon
aning om vad han håller på med.
Jo det är ett mysterium.
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Schizofreni »

Låt admin1 göra som han vill! & respektera hans beslut.

Tycker inte att vi ska belasta honom bara för att han gjort något bra, tvärtom kan vi vara tacksamma för det. Detta är viska 3.1: Fortsättningen.

De som har något att bekänna kan väl avlägga en full bekännelse, så att andra kan lära sig något av detta. För jag fattar då verkligen inte mycket av detta.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37000
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by memphis »

Viska 1, nyhetsbrevet och Hänt i veckan är historia nu. Tror aldrig att Admin ändrar sig och öppnar igen. Vi får ta vara på den här chansen vi fått med ett nytt forum! Göra det till en trevlig plats att vara på!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37242
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by Geta »

Nyheter går att läsa på Viska.se fortfarande. Admin1 lägger ut nyheter
flera gånger i veckan.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
pimed

Re: Admin1 från förra Viska?

Post by pimed »

memphis wrote: 25 Jun 2021, 10:25 Viska 1, nyhetsbrevet och Hänt i veckan är historia nu. Tror aldrig att Admin ändrar sig och öppnar igen. Vi får ta vara på den här chansen vi fått med ett nytt forum! Göra det till en trevlig plats att vara på!

Jag tror inte jag tillhör den här skaran av vi som har fått en ny chans. men nånstans hoppas jag oxå får en andra chans och klarar det utan att bli förbannad och arg och skriva massa otrevligheter. vet inte om jag vågar ta den risken. vill juh verkligen vara tillmötesgående, sympatisk och snäll. jag får se.


Geta ska du inte börja med ditt hänt i veckan igen? jag tror nog alla vill det. men du kanske inte orkar?
Post Reply