Förlamande ångest

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Förlamande ångest

Post by Klankedinken »

amandara wrote: 20 May 2022, 18:32 Ja. Många med psykisk ohälsa är överviktiga. Det är flera faktorer som spelar in.
Ska du inte gå och lägga dig snart så du får lite återhämtning?
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Förlamande ångest

Post by amandara »

Jo jag ska slå ihop kapitlet nu.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Förlamande ångest

Post by Klankedinken »

Bra!
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Förlamande ångest

Post by amandara »

God natt. Hoppas jag åt mig, och alla andra vinddrivna själar.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Förlamande ångest

Post by Klankedinken »

God natt!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Förlamande ångest

Post by Fantasio »

Fy Fabian, jag mår inte bra. Kanske en mix av rökabstinens och gammal hederlig ångest. Vill bar rusa ned på gården och ta mig ett bloss. Det fungerar inte att sitta några längre stunder, jag växelvis sitter och står.
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Förlamande ångest

Post by Snuttan »

Fantasio wrote: 02 Jun 2022, 17:51 Fy Fabian, jag mår inte bra. Kanske en mix av rökabstinens och gammal hederlig ångest. Vill bar rusa ned på gården och ta mig ett bloss. Det fungerar inte att sitta några längre stunder, jag växelvis sitter och står.
Ta och ät nåt eller drick läsk
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Förlamande ångest

Post by Fantasio »

Saken är den att jag redan fått i mig 1,5 liter Coca-Cola. Har några tvålitare i köket, men vill inte dricka mer läskeblask. Har medicinerat med Stesolid och det hjälpte.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Förlamande ångest

Post by Fantasio »

Det verkar som att jag hamnat i en mindre svacka. Är så in i bomben rastlös och travar runt i lägenheten. Stesolid hjälpte för stunden, men nu är måendet som förut igen. Jag ser faktiskt fram emot läkarbesöket jag väntar på. Ska be om lite mer benso om så bara för en kortare period.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Förlamande ångest

Post by Fantasio »

Det känns som jag håller på att krypa ur skinnet. Vill bli kvitt oron och det meddetsamma. Jag lyckades sitta still när jag var på fotbollsmatch, alltid något. Men nu hemma har jag försämrats. Hellre tar jag röster än oro.
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7851
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Förlamande ångest

Post by wasp »

Fantasio wrote: 05 Jun 2022, 18:25 Det känns som jag håller på att krypa ur skinnet. Vill bli kvitt oron och det meddetsamma. Jag lyckades sitta still när jag var på fotbollsmatch, alltid något. Men nu hemma har jag försämrats. Hellre tar jag röster än oro.
Vet hur det känns!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Förlamande ångest

Post by Fantasio »

De senaste inläggen skrev jag när jag var nere på botten och snart nog fick vård mot min vilja. Nu är det inte alls lika illa, men bra är det inte. Jag oroar mig över en tjänst jag prenumererar på vilken det automatiskt dras pengar från mitt konto för att betala. Jag har varken användarnamn eller lösenord kvar. Små saker växer sig stora och kopplar ett järngrepp om min kropp.
Post Reply