Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4671
Joined: 24 May 2021, 16:58

Vad irriterar dig just nu?

Post by Cosmos »

Ja, känner mig ovanligt irriterad idag. Gjorde av med 600 kr på krogen igår. Har varit på bolaget och inköpt alkohol i en mängd som skulle göra en häst berusad. Är dock nöjd med kläderna jag köpte.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18133
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Krokus »

Jag är lite kissnödig, och sambon körde fel. Det lär dröja innan vi är framme. Dessutom var sängen i natt inget vidare, för mjuk.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36018
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Geta »

Hemma är bäst!
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10333
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by mrsearlgray »

är irriterad på mig själv, har varit så trött dom senaste 2 veckorna och har försökt komma upp i tid men har somnat om varje gång, idag lyckades jag komma upp kl 12 vilket är bättre men inte bra.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22318
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Zoidar »

mrsearlgray wrote: 28 Jun 2021, 12:39 är irriterad på mig själv, har varit så trött dom senaste 2 veckorna och har försökt komma upp i tid men har somnat om varje gång, idag lyckades jag komma upp kl 12 vilket är bättre men inte bra.
Jag har också problem med sömnen. Lägger mig för sent, sover dåligt och svårt att gå upp. Vaknar av mina snarkningar. :x
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4671
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Cosmos »

Min sömn är sedan länge rubbad. Somnar utan problem men vaknar några timmar senare och kan inte somna om. Sitter mig då vid datorn ett par timmar för att sedan somna i soffan några timmar. Sammanlagd sömn: 4-6 timmar. Har ingen sömnmedicin. Hade Stilnoct under några år men den somnade jag bara av för att sedan vaknade två timmar efteråt. Behöver något långverkande som Propavan men tål inte denna då den ger krypningar. Känd för det.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by memphis »

Irriterar mig att när grannen ovanpå vattnar på sin balkong rinner det vatten ner till mig.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10333
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 28 Jun 2021, 13:04
mrsearlgray wrote: 28 Jun 2021, 12:39 är irriterad på mig själv, har varit så trött dom senaste 2 veckorna och har försökt komma upp i tid men har somnat om varje gång, idag lyckades jag komma upp kl 12 vilket är bättre men inte bra.
Jag har också problem med sömnen. Lägger mig för sent, sover dåligt och svårt att gå upp. Vaknar av mina snarkningar. :x
usch förstår dig verkligen! somnar oftast inte förens kl 3 på natten och vaknar flera gånger under sömnen också.... :(
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4671
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Cosmos »

Sömnen är ju viktig för oss psykotiker. Men för mig tror jag inte sömnmedicin hjälper. Jag är helt enkelt så här.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6268
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Hercules723 »

Att jag lägger mig sent eller aldrig hela tiden, natten lockar på nåt sätt.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4671
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Cosmos »

Jag är irriterad på att busschaufförer inte kan sätta på AC trots att det finns på bussen. Två dar i sträck har jag skrikit om AC till ingen nytt. De skriker tillbaka att de satt på den eller att det inte finns trots att det funkar på andra bussar. Puckon!
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by memphis »

Det irriterar mig alltid att behöva stryka kläder. Men jag gillar bomull, och då blir det stryka. Annars, stryker jag så lite som möjligt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Post Reply