psykiatrin stor möjlighet för kriminella

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 23
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

psykiatrin stor möjlighet för kriminella

Post by killet08 »

När ni tänker på ordet möjligheter tänk på ordet psykiatrin där finns mycket pengar och makt som kriminella kan utnyttja.

Man kan starta familjehem och om barnet inte vill begå brott eller ska anmäla förövaren då kan man hota med psykiatrin. Barnet är ju som sagt inte myndigt, barnet är kriminellt om det var darför som den placerats och barnet står under 2 myndighetspersoner som mamma och pappa. I mitt fall vart jag myndig, jag vart inte kriminell men enbart för att mamma och pappa stog över mig trots att de begått fasansfulla brott mot mig så kollades inte mina föräldrars bakgrunder upp utan jag medecinerades ändå. Så kriminella kan använda psykiatrin mot slavarbetare, familjehamsplacerade barn osv. Alltså psykiatrin kan ju användas av kriminella mot försvarslösa. Sedan såg jag på svt debatt om hur sjukvården skriver ut påhittade läkemedel utan att det finns verkliga patienter. Den erfarenheten har jag från ett gruppboende då personal via telefon utan personnummer eller andra uppgifter föruton namn och utan att träffa patienten skrev ut läkemedel för första gången till en dement äldre kvinna. Alltså skatt betalar, psykiatrin det kan man roffa åt sig, läkemedel med påhittade patienter kan man utnyttja, psykiatrins sätt att inte kontrollera förövarens uppgifter kan man utnyttja, psykiatrins sätt att gå på förövarens linje som i exemplet jag skrev tidigare. Jag var ju barnarbetare, som bestals på pengar och psykiatrin var på förövarnas sida. Alltså jag ser möjligheter istället för nackdelar man kan härska över ett helt land genom det sätt och de brister som psykiatrin har.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 23
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: psykiatrin stor möjlighet för kriminella

Post by killet08 »

vill nämna också att försäkring som är kopplat till psykiatriska skador är rena bedrägeriet som kriminella också kan utnyttja genom att starta föräkringsbolag och inte ge ut pengar för olika ersättningar fast istället för läkemedelsskador så kan de använda sig av sakskador. Ett exempel är mitt fall då jag fick epelepsi av scizordinol. Detta bekräftades i samband med undersökningen där blodprover visade på att jag hade ett för högt ämne som läkemedlet innehåller. Då fick jag rådet att ansöka om ersättning men då sa det andra läkemedelsbolaget att jag är känd för epelepsi sedan tidigare då de har tagit uppgifter från den första instansen som visade på att jag hade epelepsi. Men de bortsåg från att jag sökte just på grund av att jag fått epelepsi för att jag hade den medecinen och istället använde min första vårdkontakt på grund av epelepsi framkallad av den medecinen som förklaring till att jag hade epelepsi sedan tidigare. Så kriminella kan använda sig av allt bedrägeri och brott som psykiatrin använder sig av. Själv har jag sparat ihop över miljonen under tiden jag är inskriven i rättpsykiatrin som jag ska använda till att använda mig av psykiatrins brister, brott och bedrägeri till att bli ännu rikare.
Post Reply