kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by killet08 »

https://www.youtube.com/watch?v=tDFl8G2qNcs kolla in denna youtu hemska berättelser om bl.a. karsudden där jag sitter har skrivit mycket om saker jag själv upplevt i min blogg.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by zoegas »

Gör vad du kan för att ta dig där ifrån. Skitliv att sitta inspärrad där.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58483
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by Nissegossen »

Du sitter där för du är farlig, du ville fira jul med familjen för du ville döda dem, du sitter på fasta paviljongen, va?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13232
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by amandara »

Min morbror satt på Karsudden, på den tiden det begav sig. Multipla våldtäkter. I tid och otid kan man tycka. Han är adopterad så jag är inte släkt med han.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by killet08 »

ja jag kanske var farlig men tänk på alla oskyldiga som som kritiserar vården eller något som de utsattes för och hamnat här min syster exempelvis istället för att hota sin familj så kritiserade hon min pappa och hamnade i gubbängens psykiatri.
Allltså låt inte skenet bedra t.o.m ni eller du som tror att man ska vara farlig för att hamna här kan hamna här. Det räcker med att du blir våldtagen och förmedlar det som i fallet med tjejen i youtube och sedan hamnar i rättspykiatrin alltså det räcker med att du är ett offer så kan du hamna i rättpsykiatrin som just ett ytterligare offer. En som stal mobiltelefon från en strand har suttit här i flera år och hans anses inte farlig enligt journalerna och hade inte äns diagnoskriterierna för att hamna här men de satte påhittade diagnoser på honom som gav anledning för honom att sita i Karsudden. Dessutom är inte sexförbrytare, skötare som begår misshandel oprovoserat och massa annat är inte de farliga kan man undra?
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by killet08 »

Sedan på tal om farlig alltså rättspsykiatrin är pengaslukande verklsamhet. Du betalar skatt men jag kostar ju flera gånger om den skatt du betalar varige månad fast varige dag tänk dig och vad kommer jag inte kosta resten av livet i form av sjukskrivningar, bidrag och vården som jag kommer ta plats i form av framtida sjukdomar av medeciner och de miljoner jag tjänat genom att vara i psykiatrin som kan användas till ekobrott och att starta familjehem som jag även där i sin tur kan använda mig av psykiatrin som hot mot de som inte vill begå affärer åt mig eller vill anmäla mig på samma sätt som när jag drabbades av mina föräldrar.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36842
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by memphis »

När jag var tonåring jobbade jag med trädgårdsskötsel åt landstinget. Då klippte jag rosorna inne på Sidsjöns anstalt. Konstiga figurer iakttog mig noga. Det var lite läskigt tyckte vi.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by zoegas »

Jag tror inte du klarat av att döda din familj. Jag har begått grovare hot än så. Och det ger max 2 års fängelse, du har suttit 8½ år.. Det är bara i Sverige de har de sjuka metoderna och kanske Nord Korea. Du behöver en sympatisk person som skojar bort de svinen. Ta din miljon och hyr en advokat.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58483
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by Nissegossen »

Har du tänkt på att vi tycker viska är en bra sida, den speglar ett spektrum av diagnoser, gamla viska.se var främst för psykoser, men andra var välkomna att skriva, ärligt talat slutade jag följa vad du skrev men när du hotade din familj läste jag dig igen, strax efter åkte du in och din familj tackade oss på sidan, tänk på att där många med psykoser och andra sjukdomar samlas är en guldgruva för säpo, tror de läser här. Jag begränsar mitt eget snack om mina egna teorier, men det är inga farliga tankar, jag vänder det för det mesta inåt och tänker desto mer, men behåller det för mig själv, jag är bara farlig för mig själv, tror många i min själ inte lever längre.

Den bäste av oss, stod upp såsom lärjungarna såg Jesus stå upp från jorden, det var jag samma kläder förutom den röda halsduk han hade på sig som jag saknade, jag såg mig själv stå upp, liksom skiktas på längden sedan i takhöjd försvinna över taket i stor hast. Många är kallade, men få är utvalda, däribland är inte jag han mitt bättre jag är där vi bor dvs i himlen om det inte gått upp för dig än. På många ställen i himmelriket finns jag inte, jag är där redan död eller upptagen till ett liv efter detta, där Jesus finns. Tro mig, jag önskar att jag inte hade så mycket egen vilja att jag lyssnat på dem som sade stanna inne gå inte ut. Lyssna på dem som hörs inom dig, nej inte på alla jävlar som fins där utan på den som är den som representerar Jesus och Gud, den finns alltid inom dig, åtminstone som vittne. Gud ser där inga andra ser han är allestädes närvarande och Jesus är hans mänskliga son, som pratar med oss genom Helig Ande det känns igen på rent syre.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58483
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by Nissegossen »

När du ligger på ditt yttersta ser du ditt liv passera revy och när filmen är slut får du höra ett ord Confess. Jmf sedan med Guds lag, det som står där omfattas vi alla av, om vi råkar tro på det. Har vi ingen tro på det lever vi detta liv, men var tror du vi spenderar evigheten. Jo på denna planet som stadigt blir varmare och varmare, alla kommer gå under jord för på ytan går det inte att leva, kort sagt ett blivande helvete. För att undkomma det om ni inte hoppas på att bli upptagna skicka upp satelliter som utvecklar en tunn reflekterande folie som spärrar av solens strålar på utvalda områden på jorden, för här är på god väg att bli ett helvete på jorden.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by killet08 »

jag har suttit i 13 år och sitter än idag fortfarande har suttit i samma avdelning som de som tagit droger och suttit i över 30 år och de som hotat ta livet av sig och suttit flera år och skurit sig och suttit flera år och de som dödat 3 stycken och bara suttit i 6 år som exempelvis matja sovdat som dödat ett par bl.a. som jag brukade dela tidningar till när jag var 16 och de mördades samma dag som jag delade tidning till de.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: kolla in youtube om karsudden där jag sitter hemska berättelser

Post by killet08 »

vill påminna om att jag satt inte samtidigt som matja sovdat utan menar att jag suttit inne samtidigt som de andra jag nämnt men tog matja sovdat som exempel på hur det kan vara orättvist inom rättsväsendet.
Post Reply