häpnadsväckande kärnvapen har redan används i sverige

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

häpnadsväckande kärnvapen har redan används i sverige

Post by killet08 »

hej läs här och häpna något som är värre än kärnvapen har redan används i sverige. Nämligen alla brister, brott, sjukdomsfall, mord osv sakta men diskret har dödat fler och gett statistiskt sett fler som lider än det motsvarar av en atombomb, inte minst brott. Jag vill inte avslöja allt och vissa saker använder jag mig av kryptiska beskrivningar med. Men det finns något som sker som står över det oknäckbara kryptot som vetenskapen uppfunnit son bl.a. engångskrytpo eller krypto med där den som försöker läsa av kryptot gör att den som skickar meddelandet märker det trots att det är omöjligt att knäcka detta. Det som står över detta är att näringslivet reser alltt mindre och förflyttar sig allt mindre enligt efter5 som de berättat på tv. Kan det ha något samband med att det inte äns går att läsa av rörelserna på de som styr näringslivet. Det går ju att läsa av rörelserna på de som använder sig av oknäckbart krypto men inte äns människors rörelser och resrutter går att läsa av på samma sätt. Varför är det just näringslivet som står i framkant när det gäller minskandet på rörelse och resandet samtidigt som underrättelser inte äns har några signaler eller liknande att läsa av inte minst människors rörelser då de rör sig allt mindre och förflyttar sig allt mindre. Sedan vill jag på ett kryptiskt sätt säga att jag vet hur man stör ut mailmedelandet så att det varken kommer till en mobiltelefon eller dator som meddelar när en styrelse bytts ut i samband med kapning av ett bolag. Detta kan man göra hemifrån från sin dator alltså tänk kreativt vad jag menar så listar ni ut det. Allt handlar om vem som har störst datakapacitet och det gäller även hur man utnyttjar meddelande som går brevvägen. Jag har märkt att kreativitet är det bästa vapnet med lagom iq. Men den som har lagom iq kan med kreativitet skapa något som slår världens bästa iq.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: häpnadsväckande kärnvapen har redan används i sverige

Post by zoegas »

Svammel. Pratar du om AI, Kvantdatorer eller andra världskriget? Det går inte knyta ihop de sakerna.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: häpnadsväckande kärnvapen har redan används i sverige

Post by killet08 »

alltså förstår du inte att jag pratar om att de brister, okunskap, osv som finns i samhället har skapat statistiskt sätt fler och värre dödsfall än kärnvapen i form av sjukdomsfall, olyckor, vårdskador, brott, sjukdomsfall framkallade av utspridda miljögifter som ger cancer osv.

Sedan på tal om hur man kan få ett visst mail att inte nå ett företag från bolagsverket i samband med en kapning det vill jag inte avslöja hur man gör.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: häpnadsväckande kärnvapen har redan används i sverige

Post by killet08 »

på tal om krypt som är bättre än värdens säkraste krypto som inte går att knäcka. Där vill jag säga att jag använde mig av en kryptisk förklaring. Alltså det som är bättre än det oknäckbara kryptot är att det inte äns går att läsa av människors rörelser när de använder ett krypto som är oknäckbart eftersom de just inte behöver använda sig av något krypto alls och inte avslöjar sina rörelser i och med att de är mer stilla än att resa och röra sig på ett visst sätt och detta har underrättelser märkt inom näringslivet.
Post Reply