Söker en flickvän

Här kan du skriva om du söker kontakt via msn eller e-post.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35500
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Söker en flickvän

Post by memphis »

Ok!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

En kvinna som har mitt nummer ringer och SMS:ar ibland. Hon sa i lördags att hon skulle para ihop mig med en kompis till henne. Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få. Men hennes bästa vän (hennes egna ord) är förståndshandikappad. Tänk om det är en sådan kvinna hon vill få mig att bli tillsammans med... Jag kanske bara har fördomar, men jag tror inte att jag skulle få ut så mycket av en sådan relation. Äh, det rinner väl ut i sanden som så mycket annat i mitt liv.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Kvinnan jag har viss kontakt med fyller år på lördag och skrev pizza i ett SMS. Jag erbjöd mig att bjuda på det på en pizzeria, men hon skrev att hon ville vara ensam på sin födelsedag. har en kompis som fyller 50 på lördag och ska bjuda honom på lite gött. Får lägga pengarna på det.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Söker en flickvän

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 09 Aug 2023, 19:30 Kvinnan jag har viss kontakt med fyller år på lördag och skrev pizza i ett SMS. Jag erbjöd mig att bjuda på det på en pizzeria, men hon skrev att hon ville vara ensam på sin födelsedag. har en kompis som fyller 50 på lördag och ska bjuda honom på lite gött. Får lägga pengarna på det.
Är det hon som är lite äldre än dig?
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

[/quote]
Är det hon som är lite äldre än dig?
[/quote]
Nej, den här kvinnan är tre år yngre än mig, eller något sådant. Hon skrev bara "pizza" i SMS:et.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Söker en flickvän

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 09 Aug 2023, 19:38
Ok, kul ni har kontakt!
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Post Reply