Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18755
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

amandara wrote: 03 Jun 2023, 13:11 Jag HATAR dejtingmarknaden.
Vad är felet? Är männen för påstridiga? Är de lata?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22126
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Jag borde söka bonde söker fru :)
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23560
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mår du?

Post by Zoidar »

amandara wrote: 03 Jun 2023, 13:11 Jag HATAR dejtingmarknaden. Jag gör som Zoidar och mål illa spypyton. Såklart jag vill träffa någon. Men.
Vad är dejtingmarknaden? Bäst är väl träffa någon i verkliga livet, på något jobb, någon utbildning, hobby eller sysselsättning?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37038
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Man ska inte ge upp vid första försöket! Min mamma har dejtat 6-7 stycken innan hon hittade nån hon gillade.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13320
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Zoidar wrote: 03 Jun 2023, 16:17
amandara wrote: 03 Jun 2023, 13:11 Jag HATAR dejtingmarknaden. Jag gör som Zoidar och mål illa spypyton. Såklart jag vill träffa någon. Men.
Vad är dejtingmarknaden? Bäst är väl träffa någon i verkliga livet, på något jobb, någon utbildning, hobby eller sysselsättning?
Japp. Det tror jag. Men var är de? Dejtingmarknaden är internetdejting. Inte min bästa vän. En är inte jordens hetaste byte som psykiatriskt sjuk eller hur hälsosam en än är. Jag har gått ut med både att jag är psykiatriskt handikappad och har dåligt med pengar. Eh? Vad är oddsen?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23560
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mår du?

Post by Zoidar »

amandara wrote: 03 Jun 2023, 16:23
Japp. Det tror jag. Men var är de? Dejtingmarknaden är internetdejting. Inte min bästa vän. En är inte jordens hetaste byte som psykiatriskt sjuk eller hur hälsosam en än är. Jag har gått ut med både att jag är psykiatriskt handikappad och har dåligt med pengar. Eh? Vad är oddsen?
Problemet är väl oftast att man saknar sammanhang? Det blir ofta naturligt att man träffar någon i sammanhang. Men då måste man ju göra mer än sitta hemma. Fast har man sjukersättning och psykisk sjukdom blir det lätt mycket hemmasittande.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37038
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

När man har hund kommer man ut mycket och träffar människor den vägen. Andra hundägare. Folk som bara vill hälsa på hunden. Jag pratar med folk varje dag tack vare hunden.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5680
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

Dejting på nätet är inget för mig. Punkt slut.
User avatar
Pysen_87
Berylliummedlem
Posts: 2972
Joined: 13 May 2021, 18:11

Re: Hur mår du?

Post by Pysen_87 »

Funderar på om jag stukat handen..

Den har inte rätt färg om jag utrycker mig rätt
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37289
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur mår du?

Post by Geta »

Pysen_87 wrote: 03 Jun 2023, 17:09 Funderar på om jag stukat handen..

Den har inte rätt färg om jag utrycker mig rätt
Märker du inte när du stukar handen?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37038
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Det är farligt att inte känna smärta. Du borde ta upp det med vården, Pysen, om du inte redan gjort det.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13320
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Zoidar wrote: 03 Jun 2023, 16:29
amandara wrote: 03 Jun 2023, 16:23
Japp. Det tror jag. Men var är de? Dejtingmarknaden är internetdejting. Inte min bästa vän. En är inte jordens hetaste byte som psykiatriskt sjuk eller hur hälsosam en än är. Jag har gått ut med både att jag är psykiatriskt handikappad och har dåligt med pengar. Eh? Vad är oddsen?
Problemet är väl oftast att man saknar sammanhang? Det blir ofta naturligt att man träffar någon i sammanhang. Men då måste man ju göra mer än sitta hemma. Fast har man sjukersättning och psykisk sjukdom blir det lätt mycket hemmasittande.
Jo. Fast hade jag jobbat inom vården hade jag mest träffat kvinnor. Galeasen nästan bara kvinnor. Idrottsförening japp. Asså jag vet inte. Man kan ju gå på krogen. Men jag dyker I bingen 17ish, har inte fina kläder på det sättet, har inte cash och känner egentligen inte för det. Men men. Det är väl bara att tuta på. Internetdejting lägger jag nog ner, även om match är seriöst. Men men.
Post Reply