Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur mår du?

Post by Nobel »

Mår ganska bra just nu.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12541
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Hur mår du?

Post by zoegas »

Nobel wrote: 29 May 2023, 21:01 Mår ganska bra just nu.
Hur gick det med tjejen?
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur mår du?

Post by Nobel »

zoegas wrote: 29 May 2023, 21:02
Nobel wrote: 29 May 2023, 21:01 Mår ganska bra just nu.
Hur gick det med tjejen?
Vi träffas fortfarande och det går bra.

Jag har märkt att jag saknar vissa saker. Till exempel känner jag att jag inte alltid får det intellektuella utbytet jag behöver. Det blir ofta att vi pratar om mediciner och sjukdom, och jag börjar tröttna på att prata om det. Det är ju något vi har gemensamt så det kanske blir naturligt att vi dras till att prata om det. Vi myser mest när vi träffas, och jag vill kunna vara i samma rum utan att vi är fastklistrade i varandra :lol: Sedan har hon en liberal syn på droger och där skär det sig mycket med mina värderingar som vet att det går att leva ett fullgott och stabilt liv utan droger. Hon har berättat historier om hur hon hamnat i otrygga situationer och umgänge och då har det ofta varit droger involverat på något sätt. Jag önskar att hon också kunde se det. Hon har ett trasigt förflutet och jag vet inte om jag kan hantera det med min paranoia och stresskänslighet. Jag måste också lyssna till vad jag mår bra av.

Jag vet att hon tycker om mig eftersom att hon vill fortsätta dejta, hon uteslöt ren vänskap när vi pratade om vår framtid senast. Jag tycker om henne och skulle vilja testa ett tag till.

Men för varje dag som går funderar jag mer på om vi skulle kunna ha ett hållbart och stabilt förhållande i längden. Får ta ett snack med henne snart känner jag och se om vi kan mötas.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur mår du?

Post by Nobel »

En av anledningarna att jag inte är på Viska lika mycket längre är att jag känner att fokus på det sjuka leder till stagnation i min utveckling. Jag vill fokusera på det friska och vad jag kan göra för att röra mig framåt istället för att älta samma sjuka om och om igen. Känner att jag börjar bli färdig med ältandet. Men jag läser och följer er, även om jag inte skriver så ofta längre.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21699
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Sur jag inte somnat
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8043
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Nobel wrote: 29 May 2023, 21:45 En av anledningarna att jag inte är på Viska lika mycket längre är att jag känner att fokus på det sjuka leder till stagnation i min utveckling. Jag vill fokusera på det friska och vad jag kan göra för att röra mig framåt istället för att älta samma sjuka om och om igen. Känner att jag börjar bli färdig med ältandet. Men jag läser och följer er, även om jag inte skriver så ofta längre.
Intellektuellt utbyte nej! En trevlig stunds tidsfördriv, ja! Är glad att plita i trådar på viska ändå! Här träffar jag människor med samma problem jag haft sedan 1984. Livet innan har jag nästan glömt.I tråden 'endast för medlemmar', 'jag presenterar mig', 'sån är jag' sidan 5 får du se vad jag sysslade med.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 57663
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36292
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Sömnig fortfarande. Men jag kan inte sova mera, för vi ska till gymmet.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10493
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Hur mår du?

Post by mrsearlgray »

skräp
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21699
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Orolig
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13068
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Jag mår bra, efter ett kallt bad i Vättern
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21699
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Mätt. Kaffeshake och gul kiwi.
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply