Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Nu är jag hemma igen så det roliga är över för denna gång.
Svårt att vara snäll med sig själv när jag råkar vara en vandrade ångest. Vore det lagligt och utan biverkningar med morfin eller liknande så...
Det jag fick under gastroskopin var bra. Mycket bra. Men nä. Missbruk är dumt.
Letting go är svårt. Jag har mycket att jobba på.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fortsätt kämpa Krokus!Krokus wrote: ↑23 Jun 2025, 11:03 Svårt att vara snäll med sig själv när jag råkar vara en vandrade ångest. Vore det lagligt och utan biverkningar med morfin eller liknande så...

Herren ger styrka åt sitt folk, Herren välsignar sitt folk med frid. - Psalm 29:11
Såklart Zoidar! Har inget annat val. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Förvånande bra.
Herren ger styrka åt sitt folk, Herren välsignar sitt folk med frid. - Psalm 29:11
Aj då! Men de måste väl ha en andre sjuksköterska till dig ?Andre kontaktperson?mrsearlgray wrote: ↑23 Jun 2025, 10:31Nej tyvärr hon är sjukskriven själv... Och min kurator är på semester nu.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Skickade meddelande på 1177 och tyvärr var ju den andra också sjuk just idag men skulle komma tillbaka imorgon så hoppas hon ringer då.amandara wrote: ↑23 Jun 2025, 12:12Aj då! Men de måste väl ha en andre sjuksköterska till dig ?Andre kontaktperson?mrsearlgray wrote: ↑23 Jun 2025, 10:31Nej tyvärr hon är sjukskriven själv... Och min kurator är på semester nu.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Japp ok.mrsearlgray wrote: ↑23 Jun 2025, 12:15Skickade meddelande på 1177 och tyvärr var ju den andra också sjuk just idag men skulle komma tillbaka imorgon så hoppas hon ringer då.amandara wrote: ↑23 Jun 2025, 12:12Aj då! Men de måste väl ha en andre sjuksköterska till dig ?Andre kontaktperson?mrsearlgray wrote: ↑23 Jun 2025, 10:31
Nej tyvärr hon är sjukskriven själv... Och min kurator är på semester nu.
Har fortfarande väldigt ont i bölden, trots att jag äter värktabletter nu. Smärtan går en bit ner på armen och även in mot bröstet. Det är en rejäl böld, nu stenhård och går inte att klämma på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har haft många vänner inom psykiatrin. Förvånansvärt många har haft bölder på kroppen.