Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Snurre
Silvermedlem
Posts: 1948
Joined: 10 May 2021, 17:48

Re: Paket!

Post by Snurre »

mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 19:50
ja jag är jättenöjd! var första gången jag köpt hos dom så det var en glad överraskning!
Är det sånna grejer som är på väg att gå ut?
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10553
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Paket!

Post by mrsearlgray »

Snurre wrote: 04 Mar 2023, 20:11
mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 19:50
ja jag är jättenöjd! var första gången jag köpt hos dom så det var en glad överraskning!
Är det sånna grejer som är på väg att gå ut?
ja precis! sånt som håller på att gå ut eller rester från dagen innan från tex chili o wok osv :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Snurre
Silvermedlem
Posts: 1948
Joined: 10 May 2021, 17:48

Re: Paket!

Post by Snurre »

mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 20:14
ja precis! sånt som håller på att gå ut eller rester från dagen innan från tex chili o wok osv :)
Jaha. Har chili o wok samarbete med circle k eller du kanske inte menade den restaurangen?
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10553
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Paket!

Post by mrsearlgray »

Snurre wrote: 04 Mar 2023, 20:17
mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 20:14
ja precis! sånt som håller på att gå ut eller rester från dagen innan från tex chili o wok osv :)
Jaha. Har chili o wok samarbete med circle k eller du kanske inte menade den restaurangen?
nej asså dom har samarbete med too good to go, det är appen där man handlar kassarna ifrån, finns espresso house och bagerier också där man kan handla billiga kassar med sån mat osv :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Snurre
Silvermedlem
Posts: 1948
Joined: 10 May 2021, 17:48

Re: Paket!

Post by Snurre »

mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 20:23

nej asså dom har samarbete med too good to go, det är appen där man handlar kassarna ifrån, finns espresso house och bagerier också där man kan handla billiga kassar med sån mat osv :)
Jaha. Det låter ju bra. Får ta och skaffa den appen. :)
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10553
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Paket!

Post by mrsearlgray »

Snurre wrote: 04 Mar 2023, 20:25
mrsearlgray wrote: 04 Mar 2023, 20:23

nej asså dom har samarbete med too good to go, det är appen där man handlar kassarna ifrån, finns espresso house och bagerier också där man kan handla billiga kassar med sån mat osv :)
Jaha. Det låter ju bra. Får ta och skaffa den appen. :)
ja gör det! :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8216
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Paket!

Post by Richard »

Min cigarettmaskin stod utanför dörren...

Image

Är rätt nöjd. Först tyckte jag den gick alldeles för långsamt med man måste trycka på tobaken o så är det typ ett borrliknande pinne so trycker in tobaken i cigaretten. Lite högljudd också, så jag vet inte om man kan köra den på natten? Men den får 3,5 av 5!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58394
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Paket!

Post by Nissegossen »

Råtobak med kvarn och allt? Blir billigast så, Köp Cuthof råtobak kvarn och gör från grunden.
https://www.viska.se/kunena/allmn-disku ... ta?start=8
Sökte på nätet fick upp vad jag själv skrivit
Nu vet jag ju inte om det stämmer då det var länge sedan jag rökte och gjorde själv
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21965
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Paket!

Post by MsTibbs »

Mitt paket har kommit!!! Hämta imorrn! :)
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Paket!

Post by Cosmos »

Hämtade min CD-spelare igår. Den kom från Tyskland. Funkar bra efter en del krångel i början. Så jag behåller den. Det fastnade tydligen en skiva i min andra spelare och det gick inte att få ur den. Vågade inte skruva upp den för att jag var rädd för om el fanns kvar i den. Förresten skulle jag aldrig kunnat komma åt skivan och få loss den i alla fall. Men den nya, begagnade kostade 1.000 kr och det kunde jag avvara.

Nu väntar jag på nästa paket från Light'n the box. Det är en tröjväst och några trosor. Obs! Ej begagnade.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58394
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Paket!

Post by Nissegossen »

En begagnad DVD spelare från en gammal dator, går att stoppa in en till i datorn eller som jag har en löst bredvid med egentligen med saker för en hårddisk, men den är livsfarlig för en hårddisk då det räcker med att komma nära en hårddisk så skjuter en lång blå gnista från hand till hårddisk. Men idealiskt för en DVD spelare där det inte kan inte kan inträffa. Sedan ha en förstärkare, en vanlig stereoingång och du har ljudet. Men dator går bra. Installerade en dator med en extern DVD spelare då den såldes utan optisk enhet, men när datorn var installerad visade sig att datorns DVD spelare fungerade hur bra som helst.

En DVD spelare från en slaktad dator är gratis, ingen tar tilvara på den. Med Dubbla DVDspelare kan du bränna från skiva till skiva. Har du kompisars skivor kan du bränna av dem och ha i din egen samling, Cosmos
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Paket!

Post by Cosmos »

Det var ett bra tips. Men problemet är att jag alltid spelar upp skivorna i min musikanläggning. Får då ett fantastiskt ljud. Visserligen går det att överföra musik från Spotify via Bluetooth men jag vet inte hur det är med DVD-skivor.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Post Reply