Folk

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Folk

Post by Klankedinken »

Tycker det är konstigt.. Jag kan må extremt dåligt efter att ha träffat en människa, får som en stöt av det och nu sitter jag och funderar på vad som egentligen hände.. Det är konstigt med möten?!
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35939
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Folk

Post by Geta »

Jag tror att vi har så tunna väggar att vi tar in andra människors känslor.
Vi blandar ihop det med våra egna känslor.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Folk

Post by Klankedinken »

kan tro att folk går över ens gränser.. Typ att folk kan reagera för starkt på saker.. Jag upplevde mig verkligen avvisad när jag öppnade mig för kassörskan.. Det är en ovana jag har, jag borde visa mindre. Då kom en erfaren kassörska och visade hur man skulle göra.. jag blev totalt nobbad för jag visade för mycket av mig själv..

Man måste lära sig två saker och den ena är om folk är intresserade eller inte och det var hon men när vi fick emotionell kontakt avisade hon mig totalt och det gjorde ont.. Satt resten av kvällen och tänkte på det tills jag släppte det och nu tänker jag på det lite gran ibland..

Tyvärr är det så att man vill och det är värt att prova.. Nu är jag stolt att jag gjorde det. Kan va pizzan som talar men jag utvecklas i alla fall när jag står för vad jag vill.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35939
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Folk

Post by Geta »

Frågade du chans på kassörskan och blev nobbad?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7838
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Folk

Post by wasp »

Man raggar inte i en matbutik eller så. Gå ut på krogen och dansa, så går det nog bättre.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Folk

Post by Klankedinken »

Nä jag sa ingenting.. Jag bara släppte på den emotionella distansen kanske.. Funderar på om jag var psykotisk... tredje dagen jag grunnar på det där i alla fall..

Vill inte gå på krogen :(.
Allra bäst vore om jag inte behövde va intresserad av det motsatta könet.
Det känns mer som ett tvång än ett nöje, lite som att det aldrig kommer att gå bra så då gör jag lite konstiga saker.. Dom funkar inte heller.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18096
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Folk

Post by Krokus »

wasp wrote: 05 Aug 2021, 03:52 Man raggar inte i en matbutik eller så. Gå ut på krogen och dansa, så går det nog bättre.
En tjejkompis jobbade tidigare i en matbutik när hon var i övre tonåren. Hon har berättat att folk har frågat henne på jobbet, om vilka kondomer som funkar bäst. Så gör man inte! Det finns sextillbehörsbutiker! Kan tillägga att hon är bi men främst gillar tjejer.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Folk

Post by Klankedinken »

Nu är det bra igen..
Post Reply