Kriget om burgare

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Kriget om burgare

Post by Hercules723 »

Tur pizzerian blåste mig på en läsk. Har inte ätit snabbmat på mer än en månad. Målet är att göra egna börjar från grunden högst en gång i månaden, men helst bör man inte äta så mycket kött.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23223
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Kan man käka burgare ute själv en fredagkväll? Det tar lite emot. Inte för det borde egentligen, men det gör det.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Kriget om burgare

Post by Hercules723 »

Jag vet inte. Jag tror ingen bryr sig. :)
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Kriget om burgare

Post by Hercules723 »

Jag förstår inte varför inte käkar med andra. Du verkar ju ha en del vänner allalfall, du jobbar ju.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23223
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Få vänner som bor i närheten och är lediga fredagkväll.

Hm, fast jag kanske skulle kolla upp möjligheterna. Det finns två bekanta jag tänker på som bor i samma stad. Fast ingen av dem har jag direkt umgåtts med tidigare.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Kriget om burgare

Post by Hercules723 »

Zoidar wrote: 25 Aug 2023, 22:44 Få vänner som bor i närheten och är lediga fredagkväll.

Hm, fast jag kanske skulle kolla upp möjligheterna. Det finns två bekanta jag tänker på som bor i samma stad. Fast ingen av dem har jag direkt umgåtts med tidigare.
Det är sånt du inte ångrar, om du frågar om dem vill umgås. :)
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23223
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Hercules723 wrote: 26 Aug 2023, 13:35
Zoidar wrote: 25 Aug 2023, 22:44 Få vänner som bor i närheten och är lediga fredagkväll.

Hm, fast jag kanske skulle kolla upp möjligheterna. Det finns två bekanta jag tänker på som bor i samma stad. Fast ingen av dem har jag direkt umgåtts med tidigare.
Det är sånt du inte ångrar, om du frågar om dem vill umgås. :)
Om de vill förstås. Sen har jag ett säkert kort, men han bor 2 mil bort. Kan iof ta kollektivt till honom.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jag är hungrig. Men är rädd för fylltrattar en lördagkväll på haket. Väljer två slumpmässigt om jag nu tar mig dit.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jag är så trött på mig själv. Jag postar om saker jag ska göra och sedan blir det inget av det gjort. Var inställd på hamburgare idag, men har inte orkat iväg. Sitter här halvnaken och bara glor.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23223
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 27 Aug 2023, 17:38 Jag är så trött på mig själv. Jag postar om saker jag ska göra och sedan blir det inget av det gjort. Var inställd på hamburgare idag, men har inte orkat iväg. Sitter här halvnaken och bara glor.
Du kan fortfarande slå till, men då får du nog klä på dig.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jo, ett par byxor behöver jag. Vet inte hur dags de stänger en söndag. Tio?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23223
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 27 Aug 2023, 19:52 Jo, ett par byxor behöver jag. Vet inte hur dags de stänger en söndag. Tio?
Vilket hamburgarställe tänker du på. Donken har ofta öppet längre.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply