Vaknätter

Moderator: Moderator 1

Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vaknätter

Post by Miika »

Jag sover varje natt
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Det blev ingen vaknatt i natt. Jag gick och la mig och somnade rätt snart. Där ser man. Får se om det blir någon sömn natten som kommer. Jag tror det.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Som vanligt sov jag bra, trots viss oro över sömnen. La mig runt kl två på natten och sov till ca halv elva i förmiddags. Jag behöver ingen sömnmedicin.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Om jag lägger mig vid tre på natten får jag åtta timmars sömn. Alltså behöver jag inte bli uppstressad när timman är sen.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jag gör ett nytt försök att ta en vaknatt. Jag har tvättstugan klockan sju i morgon bitti. Jag sov länge idag, så det ska inte vara några problem.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jag känner mig rädd för att gå och lägga mig och vet inte varför. Känner olust när jag ser klockan på datorn och konstaterar att det är natt och att jag borde sova. Jag är inte rädd för att dö i sömnen eller något sådant, det är en diffus rädsla som inte vill ge med sig. Jag känner rätt ofta så här.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Klockan är inte så mycket, men sömnen känns avlägsen Det blir nog en promenad i natt.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jag la mig och sov på morgonkvisten. Det innebar att jag försov mig, jag missade min injektion. Ikväll hoppas jag få komma till ro och sova åtta timmar.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jag har sovit mycket bra natten som var. Sov över tolv timmar, skulle jag tro. Hoppas inte det påverkar nattens sömnförsök.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jag känner mig så trött. Har legat på sängen till och från och gick inte upp förrän kanske klockan ett på dagen. Jag förstår inte varifrån tröttheten kommer.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37062
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vaknätter

Post by Geta »

Det är normalt att vara trött så här dags.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vaknätter

Post by Fantasio »

Jo, men jag var trött under dagen också. Jag har mobilen bredvid sängen och ligger i sängen och pratar i den när någon ringer.
Post Reply