Det är inte så ofta jag har vägarna förbi däruppe. Möjligtvis nästa sommar.
Modellflyg
Moderator: Moderator 1
Re: Modellflyg
"För ett barn blir oss fött, en son blir oss given. På hans axlar vilar herradömet, och hans namn är: Under, Rådgivare, Mäktig Gud, Evig Far, Fridsfurste." -Jesaja 9:6
Yäs man
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Det är så tjusig utsikt där i närheten av Falköping.

"För ett barn blir oss fött, en son blir oss given. På hans axlar vilar herradömet, och hans namn är: Under, Rådgivare, Mäktig Gud, Evig Far, Fridsfurste." -Jesaja 9:6
Ja, jag har gått målarkurs på Mösseberg två somrar i rad. På 1970-talet jobbade jag på gamla sjukhuset i Falköping på arbetsterapin. Jag bodde på S:t Olofsgatan.
Se där ja, självaste ströget!
Då kanske du jobbade med en fd kollega till mig.
Edit: Du kanske känner till flera förresten.
/Dave
Det var personalbostad mitt emot sjukhuset. Bildkällaren finns väl i sjukhusets gamla lokaler nu.
Osäker, jag är inte så uppdaterad på Falköping längre. Är nästan bara på berget o flyger eller hälsar på familjen
/Dave
De arbetskamrater jag hade 1974 är i stort sett döda. Läkarna är döda.
Har mailat flygmedicin på transportstyrelsen nu. Väntar på svar om jag kan ta PPL cert
/Dave
Det flög några stridsflyg över staden härom nyss.