Ingen verifieringskod

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Koi-

Ingen verifieringskod

Post by Koi- »

Varför dröjer den? Eller inte kommer alls? Har kollat skräpposten.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Ingen verifieringskod

Post by Koi »

Äh. Provade logga in. Det gick. Konstigt.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8256
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Ingen verifieringskod

Post by Richard »

Ja, jag såg att det var några som inte hade blivit aktiverade, så jag aktiverade er. Det är nått skumt när man registrerar sig. Nu ska det funka.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ingen verifieringskod

Post by Schizofreni »

Jag registrerade mig och kunde använda kontot med en gång. Visste inte ens att man behövde en aktiveringskod. Det är nog en inställningsfråga.
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ingen verifieringskod

Post by Schizofreni »

Kollar in min mail och får nu för första gången se lite av phpBB's instabilitetstecken. Eller vad man ska säga, kan någon av alla andra se sin mail utan att debuggern börjar hosta? En massa konstiga rader i början av fönstret.

Code: Select all

phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/language/language.php on line 313: vsprintf(): Too few arguments
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
När jag kollar mina registreringsdetaljer och mailen ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Kanske är det en redan känd bugg?
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8284
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Ingen verifieringskod

Post by wasp »

Fick heller inget mail med verifieringskod. Richard har fixat det nu tydligen.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8256
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Ingen verifieringskod

Post by Richard »

Jag såg att bl.a wasp + några till hade registrerat sig men stod som "inaktiva" häromdagen, så jag kunde aktivera dom.

Men nu behövs det ingen verifiering via mail, då det strulade med den. Det är bara att registrera sig nu. Men kommer det spammare eller liknande, så får vi återgå till att jag får aktivera konton manuellt.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply