Tråden om snabbmat

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36933
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Tråden om snabbmat

Post by Geta »

Huvudsaken är att du fick mat i magen.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Visst är det så, Geta. Men jag köpte en tvåliers-Coola också, så det kostade nog över 300 spänn.
femfemman
Litiummedlem
Posts: 328
Joined: 30 Dec 2023, 12:08

Re: Tråden om snabbmat

Post by femfemman »

Köpte en kycklingburgare från Max till middag idag.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Nu skulle det inte sitta fel med en pizza. Än finns det tid att köpa en, men kommer inte att göra det ikväll. Kanske imorgon då. Köper kanske en litedyrare pizza när jag ändå är o farten. Eller så blir det grillat från speceristen.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Såg på TV-reklamen att Big Mac kostar 39 kronor. Lutar åt ett besök på donken imorrn om nu ryggen känns okej. Blir en Big Mac, en stor hamburgare till och pommes strips.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Idag var jag på pizzerian då jag inte orkade gå till mataffären. Pizzan kostade minst 140 kronor och tvålitersflaskan med läsk jag köpte kostade säkert en 30, 40 spänn. Stråtrövare! Nu får det vara bra med snabbmat en tid.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Jaha, då är det arton dagar sedan jag åt snabbmat senast. Det betyder att jag kan unna mig en pizza eller kebab i helgen. En gång i månaden tycker jag låter rimligt att ha som mål. En medlem skrev på original-Viska att denne i princip levde på pizza. Minns det av någon underlig anledning.
Post Reply