Snacks

Recept på bra, lättlagad och billig mat.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Eftersom jag snusar mycket blir det inte av att äta så mycket snacks. Det är ju bra. En liten påse linschips räckte i flera dagar åt mig. Har ätit lite dillchips idag, men inte ens halva påsen.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Chipspåsen är fortfarande inte tom. Man ska väl inte äta ens lite chips vid diabetes, men vem är perfekt? Nu är jag sugen på ostbågar.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Nu har jag ätit upp chipspåsen. Ser att jag började på den redan den 13:e augusti. Kan det verkligen stämma? Jag tror det.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

I lördags köpte jag en chipspåse och åt upp den på två dar. Jag kanske ska vara nöjd med att den räckte mer än en kväll. Annars äter jag mest choklad när jag sitter vid datorn. Har ätit en chokladkaka idag redan och har inget mer gott att snaska på. Blev sugen på både jordnötsringar och ostbågar, det kanske jag handlar imorgon.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Visst blev det en påse ostbågar idag. Gott, men har ätit alldeles för mycket, snart är påsen slut.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Någon gång måste jag försöka komma ihåg att köpa dippsås till chipsen. Kör med en liten tetra gräddfil och blandar ut pulvret i den. Har inte ätit dipp mer än en handfull gånger i mitt liv faktiskt.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Snacks

Post by Fantasio »

Nu skulle det ha suttit fint med något gott att mumsa på. Chilinötter, kanske. Har tittat efter jordnötsringar i mataffären men inga hittat. Får kanske köpa något gott imorgon.
Post Reply