Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Jag drömde om entrecote. Det var vääääldigt gott!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23281
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde jag blev av med min plånbok. I den hade jag alla mina besparingar. Till råga på allt blev jag också av med min bil.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde i natt att en av ungdomarna i stallet red en häst som skenade runt i manegen. Hon fick inte stopp på hästen. Efter en stund var det min tur att rida samma häst. Istället för att bara låta hästen skena runt, lade jag en volt som jag gjorde mindre och mindre tills hästen bröt av till trav. Wow, jag kan nånting i drömmarnas värld! :lol:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
femfemman
Litiummedlem
Posts: 328
Joined: 30 Dec 2023, 12:08

Re: Vad drömde du i natt?

Post by femfemman »

Drömde att jag var halvblind och skulle klättra på en smal bro utan räcken över till säkerheten på andra sidan bron.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23281
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde jag tog två ampuller testosteron i veckan. Sen blev jag personlighetsförändrad i skolan. Jag bestämde mig sen att bara ta en ampull i veckan. Konstig dröm! Det hela var draperat i oro.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag på ett äventyrsbad och letade efter toalett. Jag hittade bara en men den var inte städad (full av bajs överallt) och jag fick leta vidare. Sedan fastnade jag med foten i en rutschkana.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Som jag nämnde i en annan tråd drömde jag att jag var tvungen att jobba över flera timmar. Jag var sur över att mina kollegor inte hjälpte mig att fodra hästarna. De gick hem istället. Skitdröm!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1773
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Inwatto »

Min pappa hade gått med i något dollar-lotteri och vunnit 100 dollar men dog ju 2021, så det blev jag som skulle försöka få ut pengarna. Det var krångligt.

(I verkligheten spelade han aldrig på lotteri.)
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6525
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag blev mobbad sista året på gymnasiet och bytte klass.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23281
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde jag bodde i hus med föräldrar och syskon. Tydligen försökte jag hitta var jag skulle gömma mina dopingmedel. Kom på att jag skulle gräva ner dem om polisen kom. Tydligen hade de tagit mina dopingmedel tidigare. Sen en vän hade tjänat hundratals miljoner. Tydligen gjorde han affärer med maffian, vilket han inte förstod själv.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6525
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag gått till arvidsjaur under psykos. Och där praktiserade jag och bodde i en LVMH-butik. Hyran var 22K/månad. Jag tappade ofta medvetandet under tiden, som om jag varit superpackad.

Farsan hade fått nys om att jag var i arvidsjaur. Han åkte för att hämta mig men jag hade redan listat ut att en man där vid namn David Davidsson var min biologiska pappa.

Så när farsan dök upp stod jag utanför David Davidsson villa, det blev känslosamt att hälsa på David Davidsson och till och med farsan grät. Han bodde i en stor villa och hade fru och barn.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde om Lego och att jag var full. Några från min högstadieklass var med i drömmen och försökte få ordning på mig. Vi skulle åka rymdfärja och bygga Lego.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply