Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt hade sambon parkerat sin bil på en busshållplats. Jag var säker på att han skulle få böter och sa till honom. En stund senare kom en ordningsvakt och körde bort bilen. Jag försökte springa ikapp bilen, men förgäves. Jag var förbannad på sambon som inte lyssnade på mig!

Sedan rakade av bort en del av mitt hår, en så kallad side cut. Jag färgade det kvarvarande håret blått.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Vet inte riktigt. Tror att jag drömde om hästar, att jag borstade en väldigt långhårig häst.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Koi »

Jag var jagad sv läkare och sjuksyrror med spruta i högsta hugg. De skulle tvinga på mig ECT. Undrar vilket trauma det medförde….var ju två eller tre år sen.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10536
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad drömde du i natt?

Post by mrsearlgray »

drömde konstig dröm om mejlen jag skickat med företaget...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt letade jag efter min förra hund. Folk hade tydligen sett honom gå lös på en golfbana i Djursholm. 😢
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10536
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad drömde du i natt?

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 06 Mar 2024, 09:23 I natt letade jag efter min förra hund. Folk hade tydligen sett honom gå lös på en golfbana i Djursholm. 😢
men vilken sorglig dröm... 😢
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Fantasio »

Jag spelade skivan "The Elder" med KISS och det saknades låtar på min skiva.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36913
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Geta »

I natt drömde jag att min systers svärmor (nu avliden och stammande från schartauanerna på västkusten) hade sålt min jacka. Hon tyckte att jag hade för många jackor.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6511
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag har drömt jädra mycket. Bland annat att jag levde på gatan i Brasilien, och att jag blev knivrånad där. En annan grej jag drömde är att jag bokat nätter på ett oseriöst hotell i Phuket. Jag stack bara därifrån och det var €30 per natt. Jag behövde betala €30 till men de gick inte med på det, så jag fick ta flyget dit igen och betala €100. Hotellet höll på konka, sas det.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt blev jag sur på sambon som tittade på anime (japansk tecknad film). Vet inte riktigt varför. Jag frågade honom om det var ok att jag hade en "se-men-inte-röra-relation" med zoegas. Vet inte riktigt vad det innebär, förutom inget sex. Rätt udda dröm. Dessutom spelade jag en blandning mellan Fia med Knuff och TP. Jag vann, såklart.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag var på väg att flytta. Men lägenheten var inte färdig. Så jag fick bo hos nån familj. Gubben i huset skulle ha mig att arbeta. Jag var trött när jag vakna.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde i natt att Zoidar var på besök och att vi skulle gå på bio. Men jag minns inte vilken film.

Edit: eller var det museum? Jag minns inte.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply