Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25463
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Leakim97 »

Jag drömde att jag träffade Nissegossen och någon mer viska medlem. Det var väldigt trevligt. Kommer inte ihåg så mycket av drömmen längre men så var det
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23979
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 29 Jun 2023, 09:35 Jag drömde jag var ute och tälta med Zoidar. (varsitt tält) Och jag hade en motorcykel. Det var mest stress och en massa packande. Men riktigt skoj med hoj.
Bra du nämde vi hade varsitt tält. No homo! :lol:
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12924
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Zoidar wrote: 09 Jul 2023, 12:43
zoegas wrote: 29 Jun 2023, 09:35 Jag drömde jag var ute och tälta med Zoidar. (varsitt tält) Och jag hade en motorcykel. Det var mest stress och en massa packande. Men riktigt skoj med hoj.
Bra du nämde vi hade varsitt tält. No homo! :lol:
Ja! Viktigt att förtydliga :lol:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23979
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 09 Jul 2023, 12:45
Ja! Viktigt att förtydliga :lol:
:lol:
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12924
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag stod i kö för en spionhelikopter som skulle ta oss över ett slagfält, på rundtur. Jag hade en kamera med mig, men den strulade och jag kunde inte byta filmrulle, den vägra spola tillbaka filmen som satt i.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18944
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Jag somnade på bussen och kom inte hem. Istället hamnade jag i grannkommunen i något stökigt område. Någon tuff snubbe tog fram en kniv och skulle råna mig. Jag tog då fram mitt ridspö och spöade skiten ur honom. Inget rån. Efter det var kidsen rädda för mig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12924
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag var på månen i framtiden. Den var koloniserad. Jag kunde se Jorden på himmeln och tyckte inte alls att det var något konstigt.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18944
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt hade jag klippt av mitt långa hår och hade en pixie cut, eller vad det heter. Vet inte varför. :shock:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12924
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag träffa en tjej i ett lägenhetskomplex. Vi packa in saker i nån tvättstuga. Vi bara pratade en massa och jag undrar allt om vissa drömfigurer inte är verkliga människor. Kanske avlidna spöken? Hon vart så verklig.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13381
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag drömmer massa skumma saker. Så jag ser helst att jag vaknar.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6740
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag drömde att jag bodde igen på ett gruppboende och där fanns många katter. En katt hoppade upp på bordet och pissade i kaffet. Det blev skamligt.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23979
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde farsan köpt en tiger istället för en hund. Sen började tigern bli mer och mer hotfull. Den började prata telepatiskt med mig tvinga mig att lyda, för annars.... Ingen annan förstod tigern hade telepatisk förbindelse med mig, så.jag var ensam med mitt problem. Dock pratade pappa om att skaffa en hund istället.

Jobbig dröm.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply