Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18578
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Ja, får prova det! Tack för tips!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18578
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag i Göteborg men det såg ut som någon liten håla på landsbygden. Vet inte varför. Hur som helst skulle jag åka hem och min telefon strulade när jag skulle visa tågbiljetten för konduktören.

Sedan var jag i Nederländerna med mamma, hon skulle köpa en katt. Det luktade marijuana överallt. Såklart!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Jag hade två bilar. En gammal volvo och en sportbil. Glömt märke nu. Jag skulle sälja sportbilen till min morbror och volvon till en granne, hemmameckare i min uppväxtby. Det var ett ungdomsgäng som försökte tvinga grannen att köpa en dålig bil av dem. Min pappa körde oss i en bil som var närmast skrot och liknade ett militärfordon.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag var i ett köpcenter, men hade inga pengar att komma hem med bussen. Fett med ångest. Sen gick jag in i en affär, men hade bara ett par badshorts på mig. Det kändes pinsamt. Jag kom sen ihåg att jag har ett kreditkort och bestämde mig för att gå till en krog för att äta, men gick vilse.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6512
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag hade köpt en rolex för 35K, som jag sedan skulle sälja för 15K. Sålde den
till en Indier, en pojke som var 12-år. Hans far var fastighetskung i Umeå! haha
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde att min katt som jag hade som barn levde. Den var väldigt hungrig. Så hungrig att den åt plåster. Jag fick dra ut en hel radda med plåster ur kattens mun. Undrar vilken symbolik detta är. Tröstätande?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

En söt tjej jag var intresserad av för ett tag sedan. Hon ville hångla men jag hade en snus inne. Jag spotta ut den och då attackera hon mig med munnen, men jag sade att jag var tvungen att spotta ut snussåsen med, men hon lyssna inte och tvångshångla mig. :D
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18578
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Nattens dröm var rätt rörig. Först träffade jag en amerikansk bodybuilder som heter Kristen Nun. Vi var och red westernridning.

Sen gick jag på fest. Var aspackad som vanligt, och visade bilder från när jag träffade Kristen Nun för en kompis och hans sambo. Mamma var sur (som vanligt) för att jag inte ville äta chokladpudding just då.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18578
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag full. Telefonen ringde, det var Hercules. Fast han ringde från ett 08-nummer och jag fick inte ihop det i min fulla hjärna. Jag vet inte vad han ville heller, tror att han bara ville prata lite.

Sedan gick jag på fest med min gamla högstadieklass och flera sa att jag var skitsnygg och fräschast av oss alla. Öh... Ok.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Det är ju Zoidar som är Kristen Nun. Solklart.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36933
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Geta »

Har drömt en mardröm. Skulle till en mottagning på ett sjukhus men hittade inte dit. Det var ett mycket nedgånget sjukhus. I verkligheten går jag på ett alldeles nyrenoverat sjukhus som påminner om ett lyxhotell. Dessutom hittar jag hur bra som helst på sjukhuset.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Leakim97 »

Jag drömde att jag hade tagit mig till Stockholm. Jag hade tagit mig dit och sedan tog jag mig till Koi’s lägenhet. När jag kom ropade hon till sina ungar att nu är han här, nu får ni gå undan ett tag. Sedan träffade jag Koi där och umgicks lite och sedan minns jag inte mer utav drömmen
Post Reply