Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6518
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Hur slarvar man bort rullstolar? :shock:
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36943
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Geta »

Min kompis kan gå med kryckkäppar. En gång tog hon med rullstolen till ett fik.
När hon åkte hem med taxin glömde hon rullstolen. En annan gång glömde hon
rullstolen över natten ute. De var spårlöst borta. Landstinget ger henne inte
några nya rullstolar. En rullstol på blocket kostar runt 2000 kr.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6518
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Okej! 2K är ju inte så farligt då, jag trodde dem var dyrar, vilket dom säkert är om man köper dem nya.

Annars hade jag en sån rolig dröm. Jag drömde att jag hade spelat huvudrollen i en film då jag var 18 år. Det var som ungefär Conan Barbaren men med sci-fi tema. Sedan hade vi skådespelare en återträff hemma hos mig 20 år senare. Men jag kunde inte aldrig minnas att jag hade spelat huvudroll i filmen som 18-åring. :lol:
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13200
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag drömde att jag sprang en orienteringstävling, utan kompass. Det gick bra att springa men jag hade inte kodbeskrivning så jag var osäker på om jag var rätt vid en kontroll. Mitt första ex var där. Han var så jävla rolig förr i tiden så jag vek mig av skratt. Men han ville vara ihop med mig men jag ville inte vara ihop med honom. Han var kär men inte jag. Han var en bra och rolig kompis. Men vi var ändå ihop ett tag. För att jsg är snäll, en mes och har svårt att säga nej. Låter väl töntigt men jag tyckte så himla mycket om honom - som kompis, och han låg på. Men det var helt fel. Jag ångrar det djupt idag. Vänskapen försvann när jag gjorde slut.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8177
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad drömde du i natt?

Post by wasp »

Inget jag minns.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6518
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag åkte båt med femandra personer och en av dessa var Jimmie Åkesson. Sedan kantrade båten och alla överlevde utom Jimmie. Vet ej vad detta handlade om? :shock:
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6518
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag skulle börja sälja glass. Mitt märke hette Fritz och jag köpte domännamnet fritz.com
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18585
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag att min hund skulle bajsa, men allt bajs fastnade i svanspälsen. Så äckligt! Sånt vill jag inte drömma!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18585
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt åkte jag 4:ans buss i Stockholm. En kompis satt längre fram i bussen och jag försökte ropa på henne, men hon hörde inte. Sedan klev vi av vid samma hållplats (Odenplan) och hon skulle på massage. Hux flux visade det sig att jag var aspackad och kunde knappt stå på benen. Allt var skitskoj. Sådär som det blir IRL när jag super. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18585
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag något om hästar i tv-spelsmiljö. Det var som att jag var och red i ett tv-spel. Mycket stressigt och hinder i vägen. Vi var flera ekipage till en början, men en efter en försvann. Jag red ett fullblod.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18585
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde om hästar i natt igen. Det var hopptävling och jag blev tilldelad en häst som jag inte har hoppat med tidigare. Enligt sambon smackade jag i sömnen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Nobel »

Minns att jag drömde om något, men minns inte vad
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply