Sexuellt problem..

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Förstår inte riktigt vad det är du vill förstå? Alla människor har en sexdrift precis som driften att äta, dricka och sova. Om du masturberar till porr eller något annat, spelar det egentligen någon roll? Du vill inte ha ett förhållande och inte ett one night stand. Du vill alltså inte ha en tjej egentligen. Då är väl porr en acceptabel lösning?
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:35 Förstår inte riktigt vad det är du vill förstå? Alla människor har en sexdrift precis som driften att äta, dricka och sova. Om du masturberar till porr eller något annat, spelar det egentligen någon roll? Du vill inte ha ett förhållande och inte ett one night stand. Du vill alltså inte ha en tjej egentligen. Då är väl porr en acceptabel lösning?
Jag skriver i flera trådar.. egentligen vill jag ha någon som är som jag.. som vill lite samma saker och som inte blir irriterad när jag famlar.. Alla jag pratar med inklusive dig bannar mig för att jag inte vet vad jag vill eller kan det jag vill. Det är inte schysst.. Det förväntas att jag ska bete mig men jag får inget tillbaka som jag vill ha.. Det är tomma relationer med människor som inte behöver mig eller är intresserad av vad jag har att säga.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Sorts att du känner så. Men du är inte världens enklaste människa att förstå.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:43 Sorts att du känner så. Men du är inte världens enklaste människa att förstå.
Folk tror typ att jag är aggressiv när jag börjar.. dom fattar ingenting och blir skrämda.. jag hämtar mig i kaoset, det är en bra plats för mig, jag lär mig mycket.. Det är ingen som kan hantera processen bara.. Jag skriver saker som folk tror är jättehemska som dom blir upprörda av och jag känner att jag gjort något bra typ, att jag fått sagt det jag ville säga.. Min mamma är framförallt så, hon har aldrig lyssnat på mig och jag tror det är få människor som vill. Jag har en man på DV som brukar lyssna på mig..
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Du blir alltså nöjd när du lyckas göra folk upprörda?
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:57 Du blir alltså nöjd när du lyckas göra folk upprörda?
Ibland, jag vill att dom ska känna något för mig. Jag vill ha kontakt. Det ska också va nytt. jag vill känna mycket.. vill inte sitta och bli känslolös, då mår jag dåligt.. behöver mycket stimulans... Och som du märker så började samtalet i en ände och nu är det i en annan.. Borde inte va så konstigt egentligen att man vill ha det så, det är spännande och givande.. jag gillar såna här samtal! Bättre än sex!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:57 Du blir alltså nöjd när du lyckas göra folk upprörda?
????
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Sexuellt problem..

Post by Krokus »

Som Memphis nämnde tror jag att tjejer inte är lika visuellt beroende som killar verkar vara, när det gäller attraktion. Jag blir aldrig kåt av att se en kille. Sad but true.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 23 Sep 2021, 17:21 Som Memphis nämnde tror jag att tjejer inte är lika visuellt beroende som killar verkar vara, när det gäller attraktion. Jag blir aldrig kåt av att se en kille. Sad but true.
Jag är jättekänslig för synintryck och när jag kollar på porr blir jag mer "sex fixerad" och det känns som jag får en obehaglig blick och stirrar på diverse kroppsdelar... Det verkar inte va så uppskattat..
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Sexuellt problem..

Post by Krokus »

Menar du att du stirrar på tjejers rumpor IRL?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 23 Sep 2021, 17:33 Menar du att du stirrar på tjejers rumpor IRL?
Ja.. Sen var jag lite intresserad av va du gillar.. jag kan tycka om hur någon ser ut, men det händer inte så mycket mer.. Hur gör man för att det ska bli mer?
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Sexuellt problem..

Post by Krokus »

Att stirra på någon är ofta obehagligt, tänk på det.

Jag förstår inte vad du menar, med hur man gör för att det ska bli mer? Menar du hur man gör för att bli förälskad?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply