Normalt

Frågor, erfarenheter och synpunkter på olika antipsykotika och antidepressiva.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4297
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Normalt

Post by yrväder »

Du vill tydligen inte må så bra du kan, hade jag varit läkare hade jag satt dig på LPT eller skickat dig på ett behandlingshem där du kunde få vara under en längre tid för självinsikt. Första steget för att kunna bli bättre måste vara att säga till sig själv röster jag hör, hör jag ,ingen annan, finns inga röster och någonstans inom dig måste du kunna nå fram till det friska. Genom att inte ta din medicin välkomnar du röster är det vad du vill eller vill du må bättre ?
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4297
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Normalt

Post by yrväder »

Hur är det med dig nu koi, har du kunnat landa i dig, utan inblandning av röster. Ber om ursäkt för att det jag sa till dig sist lät lite hårt, vet koi att när man du är inne i psykos så försvinner insikten i upplevelsen och rösterna är på riktigt. Hoppas i alla fall att du fortfarande är inlagd, du lät inte redo för att gå hem.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Normalt

Post by Koi »

Rösten lite snällare. Säger forfarande att medicin är gift. Att inte ta den. Trodde aldrig H-N skulle kunna vara trevlig. Kanske Cisordinol fungerar. Två dagar i rad har slagit mig med häpnad. De vet att jag inte tar medicinen. Så kommer få det om injektion.

Volymen är ung hälften mot förra veckan. Intensitet ca 40 mot förra veckan.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4297
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Normalt

Post by yrväder »

Är med dig i hjärtat, var inte ensam om dina röster träffa din KP och debattera det du upplever låt ditt psykosteam hjälpa dig.
Post Reply