partyjunkie här :)

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

partyjunkie

partyjunkie här :)

Post by partyjunkie »

hej! partyjunkie här ni kanske inte kommer ihåg mig?? det var ganska länge sedan jag skrev här, men brukar vara inne och läsa välldigt ofta :)
mitt mående pendlar upp och ner. ibland bra och ibland dåligt. senaste tiden har det varit sämmre.. var och sökte psykiatrisk hjälp förra veckan.. ville bli inlagd och byta medicin, har clozapin nu men ville byta till haldol.
läkaren sa nej. han vill vänta längre och fortsätta som vanligt:/. har oxascand (sobril) att ta när jag mår lite sämmre, men får bara ta 3st i veckan (jag brukar ta mer).
det är tack vare oxascanden jag kan vara ute på stan och kolla i affärer.

men det har hänt lite roliga saker också.. jag fick en gastric bypass operation i februari så jag har gått ner 40 kg .. vägde 133,2 kg i januari och 93,2 kg nu :)
jag har sökt ny lägenhet via direk bytet. till en 2a men kommer nog inte få den. jag upfyllde sök kraven men det är 9st sökande nu. men vore kul om jag vinner :)
jag har börjat samla på tv spel igen.. jag har playstation 4.. nintendo 8bits..super nintendo.. ska köpa nintendo switch nästa löning :)

fridens.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13286
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: partyjunkie här :)

Post by amandara »

Hej partyjunkie. Jag kommer ihåg dig. Det var ett tag sen. Välkommen hit!
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37242
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: partyjunkie här :)

Post by Geta »

Hej!

Grattis till viktminskningen.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: partyjunkie här :)

Post by Fantasio »

Hej! Kul att du skriver här.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18742
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: partyjunkie här :)

Post by Krokus »

Hej partyjunkie! Vad roligt med viktminskningen! Grattis! 🥳
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
1Dave
Tuliummedlem
Posts: 3508
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: partyjunkie här :)

Post by 1Dave »

Hej, välkommen tebax!
Kaffe?

Re: partyjunkie här :)

Post by Kaffe? »

Hur gick det med dissociation? Är det därför du äter lugnande?
Guest

Re: partyjunkie här :)

Post by Guest »

Kaffe? wrote: 01 Oct 2021, 12:00 Hur gick det med dissociation? Är det därför du äter lugnande?
jag tycker att jag har välldiga problem med dissociation. men läkaren tror inte på mig och säger att jag bara har vanföreställningar och inbillar mig att jag gör saker jag inte kommer ihåg:(

sobrilen har jag mot lugnande och ibland mot sömn.. blir "lugnare" i huvudet av den
Post Reply