Brottartyper

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Grobianen till skötare jobbar nu. Han skrämmer mig.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36026
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Brottartyper

Post by Geta »

Enligt Nissegossen är han inkvoterad av överläkaren på avdelningen.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Brottartyper

Post by memphis »

Sist jag var inlagd var jag inte rädd för personalen. Det var skönt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Brottartyper

Post by Klankedinken »

Jag brukar inte vara rädd.. Däremot har jag svårt att känna gränser ibland, blev skrämd av att dom ville göra ECT på mig vid min första inläggning.. Sedan säger jag saker ibland som jag inte kommer ihåg.. Folk brukar säga att det är otroligt grymt.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Grovmalen var på mig förut. Har du inga yuppdrag på GÅNG?DU SITTER JU BAEA HÖR. DRUMMEL!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Brottartyper

Post by zoegas »

Jag blev bältad sist.. Först blev jag hämtad av två kvinnliga poliser, för jag hade klättrat över taket på psyk och rymt. Sen föste de in mig i ett rum och då hämta dom bältessängen. Och då var det 6-7 kvinnliga vårdare (Inga män!) som börja munhuggas med mig och övertala mig att lägga mig på bältessängen. Medans poliserna bara titta på.. Jag sade till dem "Ser ni det här??" Men de svara inte ens. Jag lade mig på bältessängen. Då så hota dem mig med spruta och piller, men jag försvara mig tafatt mot dessa kvinnor. (Nej detta är ingen dagdröm eller porrfilm) Till slut gav jag med mig när jag var fastspänd och jag fick medicinen. Då gick alla utom en som knäppte upp bältet och prata mjukt och omtänksamt med mig. Sen slockna jag och sov nog i två dygn. Det var fan värt varenda krona.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36026
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Brottartyper

Post by Geta »

:lol:
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18133
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Brottartyper

Post by Krokus »

https://www.svt.se/nyheter/granskning/u ... nnan-metod

Jag har aldrig blivit bältad, är glad över att ha sluppit!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Brottartyper

Post by memphis »

Jag har heller aldrig blivit bältad. Men en gång när jag var stökig vid intaget fick jag en spruta som gjorde att jag däckade direkt. Det sa bara klonk och jag var borta. Vet inte vad det var i den sprutan.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Brottartyper

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 21 Jul 2021, 07:07 Jag brukar inte vara rädd.. Däremot har jag svårt att känna gränser ibland, blev skrämd av att dom ville göra ECT på mig vid min första inläggning.. Sedan säger jag saker ibland som jag inte kommer ihåg.. Folk brukar säga att det är otroligt grymt.
Jaså det säger du. Hur gick det till när du blev sjuk?
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Brottartyper

Post by Nobel »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 17:36 Jag blev bältad sist.. Först blev jag hämtad av två kvinnliga poliser, för jag hade klättrat över taket på psyk och rymt. Sen föste de in mig i ett rum och då hämta dom bältessängen. Och då var det 6-7 kvinnliga vårdare (Inga män!) som börja munhuggas med mig och övertala mig att lägga mig på bältessängen. Medans poliserna bara titta på.. Jag sade till dem "Ser ni det här??" Men de svara inte ens. Jag lade mig på bältessängen. Då så hota dem mig med spruta och piller, men jag försvara mig tafatt mot dessa kvinnor. (Nej detta är ingen dagdröm eller porrfilm) Till slut gav jag med mig när jag var fastspänd och jag fick medicinen. Då gick alla utom en som knäppte upp bältet och prata mjukt och omtänksamt med mig. Sen slockna jag och sov nog i två dygn. Det var fan värt varenda krona.
Vilken upplevelse :lol:
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Visst ältar jag gamla saker (eller upplevda oförrätter), men så'n är jag. Det största muskelberg jag sett i verkliga livet tycker illa om mig. Jag satt på en stol och praktarslet kom förbi. Han sa att "du som har så mycket saker att göra sitter bara och glor". Jag hade imperativa röster och detta var i somras. Den jäkeln är bara där för att brottas och känna sig förmer än sketna patienter.
Post Reply